24 december 2010

Božična



Nikdar iz mojih ust grda beseda ni p'ršla,
če zanjo radžona blo ni.
Ben, če gdo zarad' tega postrani me gleda,
ga n'coj lepo prosim, nej mi oprosti.

An Bog nej popazi na soju familju,
an sojim otrok'm da srečo an mir.
N'coj n'bom nobenga u maloru pošiljal,
ka greh je bit jezen na sveti večer.

Vesel božič vsim, vesel božič vsim,
vesel božič voščm prou vsim.

Malo ljudi je, k' radi me majo,
an dosti več tistih, ka slabo mi čjo.
An ka nankar za božič pozabit ne znajo,
če gdaj kej narobe med nami je blo.

Ma sej neč ne rečem, ma sej niso krivi,
človk mona ne rata, se tak že rodi.
Sej niso krivi, zato če so živi,
tud' žval ma pravicu do tega, da žvi.

Vesel božič vsim, vesel božič vsim,
vesel božič voščim prou vsim.

Jezika ne šparam an Bog mi oprosti,
če komu gdaj rečem, da je to kar je.
Ma resnice ne mara človk prou neč kej dosti,
an je jezen, če kdo jo u fris mu pove.

En lep vesel božič vsim dušam prodanim,
vesel božič nunc'm brez tistih reči.
An putanam, 'šašinam an ritim usranim,
če koga sem spustu, nej se ne jezi.

Vesel božič vsim, vesel božič vsim,
vesel božič voščim prou vsim.

Iz dna srca voščim vsej bandi caganski,
ka zarad njih vse u kop hudiču u ret gre,
an ka jim za pravicu je ku za sneg lanski,
iz dna srca voščm prou vsim, kar jih je.

Ma da bi na glavu se zrušla jim streha,
an da posušila bi jetra se jim.
Ma ben, ta noč je sveta an da na bo greha,
nej bo: vesel božič še njim.

Vesel božič vsim, vesel božič vsim
en lep vesel božič voščim prou vsim.
 

Ni komentarjev: