02 maj 2006

Dobrodošli na novem naslovu


Dragi blogovski in drugi prijatelji. Dobrodošli na novem Dexterjevem blogu. Selitev je bila nujna zaradi nevzdržnih tehničnih razmer na prejšnjem naslovu. Moja blogovska izkušnja se torej nadaljuje v drugih pogojih, s tem da bo tako naslov kot vsebina bloga ostala enaka kot doslej. Edina sprememba je avatar, saj blogspot očitno ne mara mojega starega svetega Jurija (na sliki zgoraj), zato sem moral za silo izbrati novega (na sliki v profilu), ki pa mi je - priznam - manj všeč. No ja, spremembe so včasih boleče, a nujne. Se beremo.
vaš
Luka


P.S. Zgodbo o dokončnih razlogih za moj odhod je za široki svet obelodanila naša ljuba prijateljica, Slava vojvodine Kranjske.

P.P.S. sicer pa sem, kot lahko vidite, na novi naslov začel uvažati stare poste... ko bodo vsi zbrani na tem mestu, se bo stari Dexter lahko dokončno poslovil od te solzne doline.

9 komentarjev:

Simon pravi ...

Jah, dobrodosel med nami na Bloggerju.
Sem te ze bukmarkal.
In pa hvala, da sem med linki na visokem drugem mestu.
Ostajam reden bralec.

Anonimni pravi ...

Hvala, ti si pa hiter :)

jin pravi ...

Sem prišel čekirat kako kaj gre :)

Hm, DELO izgublja najboljše blogerje. Krakarjev je že itak odšel, videl sem, da tudi Brinova jagoda, ti. Če gre še peščica (kot Agent in Erlah in še nekateri) potem bo tam ostalo samo sranje.

Le kako je lahko prišlo tako daleč?

Aljoša pravi ...

Končno si pobegnil iz tistega kokošnjaka ;) Delovi blogi so imeli zaradi svoje enostavnosti precejšen potencial, a administratorjem je očitno dol viselo za vse skupaj... Anyway, dobrodošel na Bloggerju!

Luka Lisjak pravi ...

Saj sem ti rekel, da sem stoik: jaz bi vztrajal in nisem pobegnil: bil sem pregnan. Naenkrat so začeli izginjati moji posti: rešil sem do januarja (poleg daljših esejčkov, ki sem jih itak imel shranjene v računalniku). To se je zgodilo še marsikomu: the Slovenia's blog desaparecidos case.

Sicer pa skoči na Delov blogerski portal: lahko ga vidiš razpadati pri živem telesu :)

Anonimni pravi ...

Tako je, se beremo!

Anonimni pravi ...

če boš kaj rabil, kak nasvet, kar vprašaj.

lea pravi ...

zivijo Lisjak... sem tudi jaz zdaj zasidrala mojo jahto v tem zalivu... se beremo...

Luka Lisjak pravi ...

Hvala vsem za spodbudne besede.

Cookie: ja, sem videl, da nudi blogspot ogromno nekih možnosti, ki jih moram še dodobra preštudirati, da jih bom uporabljal optimalno. Gotovo te bom še kdaj pobaral, kako in kaj :)